már
3

Elsőre talán furcsának tűnhet e két szó, na és persze elég távolinak!

file881246476950.jpg

Pedig ma egy kézművest máshogy nem "lát" meg a világ. Van, aki úgy gondolja, hogy -Majd megtalálnak engem! vagy -Nem szeretem én a "nagyközönséget"!. Ha magunk is ezt gondoljuk, vagy épp közel áll az igazsághoz, akkor meg kell nézni, hogy tényleg így is gondoljuk (na ekkor van baj...), vagy pedig csak bizonyos magunk elé állított sztereotípiák mondattják velünk (ezt könnyebb "gyógyítani"). 

Ma már olyan termékáradatot lát maga körül az ember, hogy egyrészt 'agymenése' van az egésztől, vagy pedig reklám-vakká vált. 

Hogy tűnj ki a tömegből és mond azt: -Én saját magam alkotta kézműves holmit készítek, nem pedig futószalagos távol-keleti kütyü-mütyüt!

És! Hogy mutassam meg mindezt a világhálón?!

Majd kiderül.

... A hét elején elkezdtem egy tanfolyamot (az idén a másodikat...), az SME 2.0 Webes eszközök a vállalkozásban. Egy szűk éve írogatom már ezt a blogot, de a virtuális "tükörképem" elég halvány, így a felkészülésem nagyon is sürgető volt már! :-))))

Mivel a blogomnak a Majd Réci segít! nevet választottam, így nem csak a kézművességben, a hobbizásban fogok neked segíteni, hanem a internet vívmányainak felfedezésében is!

Az 1. hét témája a Google, a mai keresők Rolls Royce-a volt. Gondoltam magamban -Ezt meg se nézem, mi újat mondhatnának! (Boccs Robi! - Farkas Róbert a tanárunk) De már az első feladatnál megtorpantam, és ez az érzés még hatványozódott a következőkben... Tehát aki azt gondolta, hogy a Google CSAK egy kereső, az Hátrébb az agarakkal, és nézzen utána. Nem csak szavak után kereshetünk, hanem kiterjesztés vagy a képek URL-je alapján is, nem is beszélve a Goggle Alerts használatáról.

Tehát Guglizásra fel, és nézzd meg, hogy milyen tevékenységek kapcsolódnak a te szakmádhoz, és ezt hogyan tudod magadon alkalmazni!

Jó keresgélés!

Üdv

Réci

A bejegyzés trackback címe:

https://majdrecisegit.blog.hu/api/trackback/id/tr555115274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása