júl
19

Találd meg igazi ÉNed!

| Szerző: Recike | 3:15 pm

- Miért is?

...kérdezik sokan.

Nem olyan egyértelmű ugyanis, mert tényleg az vagyok-e valójában aminek látom magam, vagy amit mások látnak?

Én nemrég tettem fel magamnak ezt a kérdést, .....és nem tudtam rá válaszolni.

A sok személyiség tesz kitöltése után is azt kérdeztem magamtól, hogy Én magam szerint adtam a válaszokat, vagy még magamat is becsapva, fényezve rossz szokásaimat?!

- Talán mindkettő.

Aztán egy ismerősöm, Okszimec Krisztina küldött egy e-bookot.

Ezt szertném most megosztani veletek: Csináld amit szeretsz, és a pénz követni fog!.pdf

Nem a pénz a lényeg, hanem hogy azt csináld és úgy élj, ahogy szeretnél! Mert úgy lehetsz csak boldog, ha a saját boldogságod kovácsa vagy! Nem tétlenül, hanem "vért izzadva" is, de boldogan teszed a dolgod magadért és másokért.

Azt kívánom, hogy te is találd meg az ÉNed!

(Én még keresem, de hamarosan megtalálom, és számot is adok róla!)

Üdv

Réci

A bejegyzés trackback címe:

https://majdrecisegit.blog.hu/api/trackback/id/tr214666317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása