dec
18

Az ékszeres doboz nem lehet egy egyszerű dobozka. Mielőtt az ékszert felvesszük, máris dívának kell érezni magunkat.

A csillogást, a tollat és a kontrasztot mind meg tudjuk valósítani!

Íme:

DSC07501.JPG

Hozzávalók:

  • fa dobozka,
  • szalvéta,
  • toll,
  • gyöngy (lapos),
  • dekupázs ragasztó,
  • olló.

Az elkészítés először is a dobozkán lévő zsanér és kapocs eltávolításával kezdődik. Ez után egyenletesen rá lehet ragasztani a szalvétát. Én a minta szerint körben vágtam ki a szalvétát, mint egy palástot. Elvégre díváknak készül... :-)

A szalvéta többszöri lekenése és száradása után a kihagyott részeket le lehet festeni, vagy natúron hagyni, de mindenképpen egyben is le kell lakkozni az egész dobozt.

A doboz belsejét is érdemes lefesteni, lelakkozni. A sok használat miatt én még egy-egy anyagdarabot is ragasztottam az aljába és a felső rész belsejébe. A sarkakat ki kell vágni, hogy ne gyűrődjön.

DSC07498.JPG
Miután kívül, belül lakkoztuk és teljesen megszáradt, jöhet a "kemény" munka. Azokat a kis milliméternyi, csavarnak nevezett akármiket vissza kell csavarozni a helyükre.

Lehet, hogy ez nem túl bonyolultan hangzik, de én megszenvedtem vele. Egyrészt hosszú körömmel ne is kezdjünk bele, mert elég birkatürelmű vagyok, na de ez sok volt... Mire végre odabiggyesztettem a helyére a csavarocskát, és előzőleg lyukat is csináltam egy szöggel, addigra úgy elkezdett remegni az ujjam, hogy ki is esett. A másik az, amikor egy aprócska kis Emberkét hirtelen érdekelni kezdi a fúró vagy a kalapács, na és a szög, akkor tuti nem lehet koncentrálni, és kereshetem az elgurult "akármit" a szőnyegen....

Nos! Miután a koncentrált munkán túl vagyunk, jöhet a "csicsázás".

Díváknak kijáró tollal díszítettem a doboz tetejét, amit a dekupázs ragasztós fedélre igazgattam el, és a közepébe egy lapos gyöngyöt tettem; de ez bármilyen lapos kövecske vagy strassz is lehet. 

DSC07500.JPGDSC07499.JPG

És Voilá!

DSC07501.JPG

DSC07502.JPG

Jó munkát!

Üdv

Réci

A bejegyzés trackback címe:

https://majdrecisegit.blog.hu/api/trackback/id/tr664971433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása