ápr
9

A sikeres vállalkozást a sikeres vállalkozó építi.

Nos!

A sikeres vállalkozó téveszmét, miszerint megvolt a pénze, ismerettségi köre, stb. felejtsd el! Ha csak úgy alárakták, és csináld, akkor rég nem lenne életképes a biznisz!

Ne felejtsd el, hogy a lottónyertesek 90%-a 2 év után szegényebb lett, mint amilyen volt... Én teljesen megdöbbentem ezen! Az a rengeteg pénz, amiért még az unokáiknak sem kellett volna dolgozni így elröppen? Sajnos ha nem vagyunk tisztában a szellemi értékeinkkel, áteshetünk a ló túlsó oldalára és magunknak is megmutatjuk, hogy NEKEM mi jár!

Na, egy kicsit elkalandoztam!

Tehát akkor mi kell a nagy Bummhoz?

1158788_36953066.jpgSok kicsi Bumm...

hobbi marketing tipp jó kicsi.bmp

BannerFans.com

Ma már nem elég az, hogy -Nézzétek, én vagyok!, sem az, hogy -Jó cégérnek nem kell reklám!


Megtervezni? 

 

Erről fog szólni a következő tanulmány.

Ha addig is van kérdésed, ne tartsd magadban! 

A hobbid legyen veled!

Üdv

Réci

 

A Facebook oldalon is megtalálsz: https://www.facebook.com/hobbigyar

Tetszett?

Kérdezz!

A bejegyzés trackback címe:

https://majdrecisegit.blog.hu/api/trackback/id/tr795205640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása