jún
15

A mai téma az üres konzerves doboz.

 

Valaki kidobja, valaki újragondolja!

Én újragondoltam:

- Egyszerűen 2 kis lyukat fúrtam a doboz pereme alá, és belehúztam egy piros kötöző szálat. Ezzel rögzítettem a fali rúdra;DSC05940.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

vagy...

- Dekupázsoltam rá szalvétákat és ebbe raktam a fűszereket, késeket (az egységesebb benyomásért).

DSC05939.JPG

DSC05941.JPG

DSC05942.JPG

DSC05943.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Te hogy csinálnád? Te mit csináltál?

 

Üdv,

Réci

A bejegyzés trackback címe:

https://majdrecisegit.blog.hu/api/trackback/id/tr684589953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása